Конкурс за најуспешније добре праксе држања наставе | Форум

Марија Јовић феб. 13 '15

Наставници који предају ученицима узраста од 11 до 16 година и који сматрају да њихов начин рада може послужити као пример добре праксе, могу да конкуришу у пројекту MARCH (MAking science Real in sCHools). Овај пројекат, који је финансиран од стране Европске комисије у оквиру Life Long Learning програма окупио је мрежу од 9 институција (The British Council, British Science Association, Forum Democrit, Jungvornweg, Science on Society, Education Development Centre, Ciencia Viva, Centre for Science and Art Promotion, Greek Ministry of Education) из 7 Европских земаља (Велика Британија, Грчка, Немачка, Србија, Литванија, Бугарска и Португалија). Они тргају за најуспешнијим добрим праксама држања наставе.

марцхЦиљеви пројекта су увођење метода за поспешивање функционалног учења, интерактивна настава и активно укључивање ученика у развој процеса учења, популарузација науке, активан уплив науке у наставу и прављење функционалне везе између онога што се учи и примене.

Наставници који имају добар пример активног укључивања ученика у развој процеса учења, или добро прихваћен методолошки приступ, или развијено - имплементирано учило које користе у настави, или имају идеју за шире укључивање науке у школе, могу да се пријаве на овај конкурс до 15. фебруара 2015. године.

Најбољи методолошки приступи ће бити награђени одласком на међународну СWАТ МАРЦХ{/л} радионицу на којој ће имати прилику да се такмиче у конкуренцији за најбоље Европске пројекте из области интерактивне наставе и тако добију шансу да управо њихов приступ буде уведен у процес имплементације у школске програме на нивоу Европе.


Више информација на следећем линку: http://www.mpn.gov.rs/...akse-drzanja-nastave

модератор
Конкурс за примере добре праксе инклузивног образовања

У циљу унапређења инклузивне праксе у Србији, Мрежа подршке инклузивном образовању, УНИЦЕФ и Министарство просвете, науке и технолошког развоја РС позивају заинтересоване васпитаче/ице, учитеље/ице, наставнике/ице, директоре/рке, стручне сараднике/це да приложе примере из праксе који показују на који начин су образовне институције пружиле подршку деци из осетљивих група и подстакле њихово укључивање у редовно образовање и живот заједнице.